مقالات

نسب شناسی و بیوگرافی احمد بصری

hashie bala

   

نسب ادعا شده:

احمد- اسماعیل- صالح- حسین- سلمان- م ح م د- الحسن و….رسول الله (صل الله علیه و اله)

نسب اصلی:

احمد- اسماعیل- صالح- حسین- سلمان- داوود- محمد- روضان- برهان- عطاءالله ابوالاسود- علی- علیان- عبداه- حمد- محمد- عبدالرحمان- عبدالعزیز- حسن- عباس- یوسف- احمد- حامد- حمدان …….

محل سکونت:

روستای ((همبوش)) از منطقه ((هویر)) شهرستان ((المُدینه)) از توابع استان ((بصره)) عشیره بوسیلمی از قبیله صیامره ( به نقل از حاج عبدالزهراء سَلَمی از شیوخ عشیره سلمی ها)

متولد ۱۹۷۰ میلادی و ۱۳۴۰ شمسی فارغ التحصیل ۱۹۹۹ از دانشگاه مهندسی عمران بصره ورود به حوزه نجف و آشنایی با ((ضیاء الگرعاوی)) و (( حیدر مشتت)) که خود را از شاگردان خاص سید محمد صادق الصدر( پدر سید مقتدی صدر) می‌دانستند.

دوستان ضیاء الگرعاوی اعتراف کردند که او در آن زمان در حکومت صدام در ادراه‌ی اطلاعات شعبه‌ی شوون حوزه سرباز وظیفه بود.

در سال ۱۴۲۴ هجری ۲۰۰۳ میلادی (۱۳۸۲ هجری شمسی) دعوت خودشان را آغاز کردند ولی معلوم نکردند که یمانی حیدر هست یا احمد. احمد میپذیرد که حیدر یمانی است و به او ایمان می‌آورد و حیدر شروع به تبلیغ و دعوت به حرکت یمانی می‌کند که زمینه ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را آماده کند.

فیلم سفرهای گرعاوی و احمد اسماعیل به کویت، امارات، و اروپا اختلاف بین احمد اسماعیل و حیدر مشتت که بعد از آن در تاریخ ۶ جمادی الثانی ۱۴۲۴ مصادف با ۱۴ مرداد ۱۳۸۲ حیدر مشتت بیانیه داد مبنی بر اینکه احمد اسماعیل از طرف امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد. و نوشت:

«با فضل خداوند و با ارسال امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف رسولش شیخ احمد را ابلاغ کامل شد و شاهد او شیخ حیدر است» و در آخر نوشت که خادم الامام المهدی (عج) شیخ حیدر و امضا کرد.

   

تداوم ۱ ساله این توافق

حیدر المشتت ادعا کرد او یمانی است و احمد ناراحت شد و حیدر را لعنت کرد و ناظم العقیلی کتابی با نام سامری عصر ظهور نوشت که منظورش حیدر المشتت هست.

ناظم العقیلی ( دست راست احمد اسماعیل) در کتاب (سامری عصر الظهور) که در رد حیدر مشتت نوشته است اینگونه بیان می‌کند.

آمدن حیدر المشتت به قم و دعوت شیخ علی کورانی و مقام معظم رهبری

آمدن نماینده ی احمد اسماعیل به قم و دعوت شیخ علی کورانی و مقام معظم رهبری

حمله به مردم بصره در روز یکشنبه ۲۶ محرم سال ۱۴۲۹ (۳ فوریه سال ۲۰۰۸ میلادی ۱۴ بهمن ۱۳۸۶)

   

 

بنیاد علمی فرهنگی محمد (ص)

 

 

logo-samandehi

جستجو